オフィスカウンターOffice counter

GO TO TOP

スタッフ非常駐型、オフィスファシリティ領域に特化した運用サポートサービスオフィスカウンターRemote Staff, operational support service office counter specializing in office facility area

社内ファシリティに関する従業員様からのお問合せ窓口業務、ビル管理会社・各種ベンダーとの調整全般を非常駐でサポート致します。
日々のお問合せに応えつつ、問い合わせ内容を定量的に観測することで、オフィスに関する打ち手をご提案いたします。
ご要望に応じて、賃料管理、図面管理、拠点管理などの管理業務も対応致します。
We will support remotely on any inquiries related to internal facilities as well as communication with building management and other vendors.
By handling daily inquiries and analyzing the trend, we will suggest ways to improve the office environment.
By request, we can also handle rent management, layout management, location management, and other administrative tasks.

GO TO TOP

サービス概要Service Overview

  • ○備品・什器等の修理対応手配

    Repair orders for supplies and appliances

  • ○ランプ交換手配

    Lamp exchange requests

  • ○セキュリティに関する手配

    Security requests

  • ○プロジェクター

    Projector

  • ○空調調整依頼

    Airconditioning maintenance request

  • ○電源関係の手配

    Power supplies and electricity related repair works

  • ○ケーブル修理

    Cable repairment

  • ○TV会議システムの手配

    Teleconference system orders

  • ○レイアウト変更対応

    Layout change

  • ○ファシリティ見積精査

    Facility estimate review

  • ○サイン手配

    Signature preparation

  • ○オフィスRFP施策・事務局業務

    Ofice RFP measures, Executive office administration

  • など

GO TO TOP

メリットBenefit

  • 01
    オフィス系
    日常問い合わせを
    一括対応・管理
  • 02
    問い合わせ内容の
    見える化
    と打ち手のご提案
  • 03
    働く環境を
    トータルサポート
  • 日々発生する従業員様からのお問い合わせに、専門スタッフがスピーディーに対応致します。
  • 問い合わせについて各案件ごとに履歴を蓄積し月次でレポート致します。定量的データで見えてくるファシリティに関する課題に対して打ち手をご提案いたします。
  • 貴社の目指す働き方、コミュニケーションスタイルに合わせて従業員様が働きやすい環境をご提案します。
  • 01 Centralized management of office related inquiries
    Our specialized staff will quickly respond to all inquiries from your employees
  • 02 Visualization of trend of inquiries and suggestion for improvement
    We will collect information and accmulate record for every inquiry and submit montly report. By quantifying the data, we will visualize the issue within the facility and bring suggestion for improvement.
  • 03 Total support for working environment
    We will produce the most comfortable working environment for your employee, depending on your organization's policy and style of communication.
  • 01
    オフィス系
    日常問い合わせを
    一括対応・管理

    01 Centralized management of office related inquiries
    Our specialized staff will quickly respond to all inquiries from your employees

  • 02
    問い合わせ内容の
    見える化
    と打ち手のご提案

    02 Visualization of trend of inquiries and suggestion for improvement
    We will collect information and accmulate record for every inquiry and submit montly report. By quantifying the data, we will visualize the issue within the facility and bring suggestion for improvement.

  • 03
    働く環境を
    トータルサポート

    03 Total support for working environment
    We will produce the most comfortable working environment for your employee, depending on your organization's policy and style of communication.

GO TO TOP

体制イメージImage of structure

GO TO TOP

お問い合わせ CONTACT

インターネットから

Online Inquiries
CLICK HERE

お電話で

By Phone
東京本社TOKYO
03-5427-4600[+81-3-5427-4600]
大阪支店OSAKA
06-6243-1181[+81-6-6243-1181]

[受付時間 : 平日9:00-17:30]